LEVERING
FORSENDELSE
Når du aflægger en ordre på www.hollygolightly.dk, modtager du en bekræftelse på e-mail, der konfirmerer dit køb www.hollygolightly.dk. Dette sker så snart, at du har aflagt ordren.
Holly Golightly benytter sig af PostNord og GLS i Danmark, PostNord til lande i Europa og DHL til Norge, Storbritannien og lande udenfor Europa. Din ordre vil blive afsendt inden for 1-3 hverdage fra datoen, hvor du har aflagt ordren. Hvis din ordre er aflagt efter fredag kl. 15 vil den blive afsendt den efterfølgende mandag. Når vi har afsendt din ordre, vil du modtaget et fragtdokument fra Holly Golightly, der indeholder et trackingnummer. Hvis du valgt afhening i butikken, vil du modtage en besked, når du kan afhente din ordre. Hvis din pakke er blevet beskadiget i forsendelse skal du kontakte os hurtigst muligt, hvorefter vi vil reportere skaden til det givne fragtfirma.
Forsendelser til udlandet leveres primært som erhvervsforsendelse, hvorfor vi ikke har muligheden for at levere forsendelse som gave til lande udenfor Danmark. Normalvis bliver forsendelserne leveret inden for 4-5 hverdage i Europa. Udenfor Europa bliver forsendelserne leveret inden for 5-7 hverdage. Du modtager et fragtdokument per mail fra det givne fragtfirma, som inkluderer et trackingnummer.
Vi tilbyder fri fragt på alle ordrer over DKK 1000 i Danmark med levering til pakkeboks.
Holly Golightly er ikke ansvarlig for beskadiget varer under forsendelsesprocessen. Vi bestræber at pakke vores varer på bedst mulige vis, så eventuelle skader ikke sker. Holly Golightly kan heller ikke blive holdt ansvarlig for forsinkelser under forsendelsen. Ved udsalgsperioder bedes du venligst være opmærksom på, at forsendelse af din ordre kan vare lidt længere.
Det er ikke muligt at shoppe Dries Van Noten online til levering udenfor Europa.
RETURNERING
Du bedes venligst læse vores returpolitik, før du returnerer din ordre, så processen bliver så let og så hurtig som muligt.
Hvis en ordre ikke er som forventet ved levering, og du ønsker at returnere den til Holly Golightly, har du 14 dages fuld returret fra den dag, du modtager din ordre. Ordren skal returneres i samme stand som modtaget og ubrugt med alle Holly Golightly hang tags - stadig fastgjort til stylen. Returordrer, der er ødelagte eller returneres uden hang tags, vil muligvis ikke blive accepteret som retur og vil blive returneret til dig. Du bedes venligst bemærke, at Holly Golightly ikke betaler fragtomkostningerne ved returnering af varer.
Til alle ordrer i Danmark leverer Holly Golightly et returlabel i din forsendelse, som kan benyttes, hvis du ønsker at retunere din ordre. Du betaler dog selv for fragtomkostningerne med brugen af dit returlabel, som fratrækkes det beløb, som Holly Golightly kreditere dig ved behandling af din returordre. Omkostningen for brugen af vores returlabel er DKK 39. Hvis du ønsker at sende din pakke retur til os med GLS, skal vi bede dig rette henvendelse til os, og vi derefter udstede et returlabel og sende til dig.
Hvis du returnerer uden for EU, kan du blive opkrævet ekspeditionsgebyr i forbindelse med behandling af din returvare, når den ankommer til Danmark. Hvis dette er tilfældet, vil du blive fratrukket beløbet ved kreditering af din returordre. Hvis der skulle påfalde andre udgifter i forbindelse med returnering af din ordre, vil dette ligeledes blive fratrukket dit tilgodehavende.
Vi kan desværre ikke tilbyde refusion for returnerede varer, der bliver returneret for at undgå at betale pålagt told. Hvis du ikke betaler pålagt fortoldning/importafgift og derved forhindrer levering af din ordre, forbliver du ansvarlig for købsprisen for ordren og enhver fortoldning/importafgift pålagt af staten.
Fortoldningsomkostninger på 25 EUR forbundet med en annullering eller returnering vil blive trukket fra det beløb, der refunderes til dig.
Hvis produktet er beskadiget eller indholder fejl, kan du sende den retur til os. Hvis du vælger at sende en beskadiget vare eller en vare med fejl retur, vil Holly Golightly betale for fragtomkostninger tilbage til Holly Golightly. Venligst kontakt os for mere information herom på: webshop@hollygolightly.dk
Det er også muligt at returnere din ordre eller bytte din vare i vores butik på Borgergade 17b i København K.
Skulle du ønske at bytte din ordre til en anden størrelse eller vare, beder vi dig om at returnere din ordre og placere en ny på ordre på www.hollygolightly.dk
Når din ordre er modtaget og returneret succesfuldt, krediterer vi dig pengene tilbage gennem samme betalingsmetode, som du har anvendt ved dit køb. Venligst vær opmærksom på at returordrer kan tage 14 dage at håndtere og blive tilbagebetalt til din konto grundet intern behandling og forskelligheder mellem betalingsudbyder. Hvis du ikke har modtaget din refundering inden for tre uger, må du endelig kontakte os på webshop@hollygolightly.dk eller per telefon på + 45 33 14 19 15.
Venligst vær opmærksom på, at vi alene modtager returpakker i vores butik på Borgergade 17b i København. Vi modtager ikke returpakker i pakkeshop eller med DAO og lign.
AFHENTNING I BUTIKKEN
Ordrer til afhentning i butikken kan blive afhentet i løbet af butikkens åbningstider.
Du vil modtage email, når du kan afhente din ordre i butikken i Borgergade 17B i København. Venligst bed personalet om at finde din pakke, når du kommer for at afhente den.